Odota..
Busy loader
Green checkbox Kilpailukykyiset hinnat Green checkbox Nopea toimitus Green checkbox Voimistelupuvut kerhoille ja yksityisille henkilöille


Usein kysytyt kysymykset.

Valitse ensin aiheesi

  • Tilaaminen

    Kuinka paljon lähetyskustannukset ovat?

    Kutsumme sitä mieluummin toimitusmaksuksi, koska DHL:ltä veloitettavat todelliset kustannukset ovat korkeammat kuin asiakkaalta veloitettavat kustannukset.

    Lähetyskustannukset ovat €30,-.

    Tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä:
    • Tilattu maanantaina = lähetetty tiistaine jne.
    • Perjantaina klo 13.00 jälkeen tehty tilaus lähetetään maanantaina
    • Viikonlopun aikana tehty tilaus lähetetään maanantaina.
    Löydät pakettipostin hinnat DHL:n verkkosivustolta.
    Voinko noutaa tilaukseni maksutta?

    Esittelytilamme sijaitsee Alankomaissa.
    Vierailua ei siksi suositella. Jos olet joskus Alankomaissa, olet tietenkin tervetullut. Huomaa, että emme puhu kieltäsi.

    Voinko ostaa tiliin?

    Ei, et voi. Tarjoamme useita muita maksutapoja.

    Jos luot tilin yhdistyksen nimissä, rahastonhoitaja saa laskun yhdistyksen nimissä. Keskustele rahastonhoitajan kanssa siitä, miten maksu suoritetaan.

    Jos teet tilauksen omalle (yksityiselle) tilillesi ja laskun nimeä on muutettava, veloitamme 6 euron käsittelymaksun.

    .

    Voinko ostaa esineitä näyttelytilasta?

    Esittelytilamme sijaitsee Alankomaissa.
    Jos olet Alankomaissa, olet tietenkin tervetullut käymään.
    Muista vain, että me emme puhu sinun kieltäsi.

    Tuote on "loppuunmyyty", milloin se tulee takaisin varastoon?

    Verkkosivustolla voit rekisteröityä tuotteeseen, jolloin saat sähköpostia heti, kun varastoon saapuu jälleen tuotteita.

    Odotamme uusia varastoja keskimäärin 4-12 viikon kuluessa.

    Toimitusaika riippuu siitä, onko kaikki materiaalit varastossa.
    Ilman materiaaleja emme voi valmistaa voimistelusukkahousuja.
    Toimittajilla on aina pidemmät toimitusajat, tämä on vielä Coronan jälkeen. Jos annat sähköpostiosoitteesi verkkosivustolla, saat ilmoituksen automaattisesti! Kiitos etukäteen ymmärryksestänne odottaa kärsivällisesti viestiä.

    Haluan tilata enemmän kappaleita kuin mitä verkkosivustolla on tällä hetkellä mahdollista, onko se mahdollista?

    Sinä voit!

    Verkkosivustolla voit syöttää sähköpostiosoitteesi loppuunmyydyn tuotteen kohdalla. Heti kun varastoa on jälleen saatavilla, saat automaattisesti sähköpostiviestin.

    Jos tarvitset useita kokoja, ota silti yhteyttä, jotta voimme täydentää varastoa puolestasi.
    Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@tt-gymnastics.nl
    Mainitse sähköpostissa;

    • minkä artikkelinumeron haluat vastaanottaa.
    • minkä koon/koot haluat saada.
    • kuinka monta kappaletta.
    Vastaamme sähköpostiisi mahdollisimman pian.
    Uudet varastot ovat jälleen saatavilla 4-16 viikon kuluttua.
    Jos haluat säästää toimituskuluissa, toimitamme tilauksesi kerralla. Katso "Milloin tilauksemme toimitetaan".

    Toimitetaanko tilaukseni kerralla?

    Useita lähetyksiä = useita toimituskuluja.

    Sinulla on 2 vaihtoehtoa;

    Vaihtoehto 1. Jos tilaat jotain verkkosivuston kautta, toimitamme tilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
    Jos tuote on loppuunmyyty, voit tilata varastoilmoituksen verkkosivustolla. Katso myös nämä tiedot. Heti kun artikkeli on jälleen varastossa, voit edelleen tilata sen verkkosivuston kautta.

    Tällöin saat useita lähetyksiä, ja sinun on maksettava toimituskulut jokaisesta lähetyksestä.

    Vaihtoehto 2. Jos lähetät meille tilauksen sähköpostitse, aloitamme tuotannon erityisesti sinua varten työpajassamme.
    Lähetämme tilauksesi, kun se on saapunut meille valmiina. Toisin sanoen yhtenä kappaleena.

    Tällöin saat yhden lähetyksen ja maksat siis toimituskulut vain kerran.

    Jos haluat saada sen, mitä tällä hetkellä on varastossa, ja odotat puuttuvaa varastoa, saat useita lähetyksiä. Katso vaihtoehto 1.

    Kirjoitin väärän osoitteen, mitä nyt?

    Kun olet luonut tilin verkkosivustollamme, saat aina vahvistussähköpostin.
    Tarkista myös roskapostilaatikkosi!

    Tarkista osoitetietosi huolellisesti, emme ole vastuussa antamistasi tiedoista.

    • Jos jotain on muutettava, voit kirjautua tilillesi ja muuttaa tiedot itse.
    Jos se ei toimi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Haluaisimme tietää, mikä on vialla, jotta voimme tutkia järjestelmää.
    • Jos pakettisi on jo lähetetty ja osoite on virheellinen, paketti palautetaan meille yleensä DHl:n toimesta.
    Kun olemme saaneet paketin, otamme sinuun yhteyttä.
    Tässä tapauksessa meidän on pyydettävä DHl:ltä uusi lähetystarra (oikealla osoitteella), joten sinulta veloitetaan 45 euroa postikuluista/hallinnosta.
    Me vastaamme virheellisen paketin palautuskustannuksista, näin jaamme kustannukset.

    Uusi paketti lähetetään postitse heti, kun olemme saaneet maksun. Tarkista siis aina tietosi huolellisesti!

    • Jos kieltäydyt paketista, pakettia ei voida toimittaa tai sitä ei ole noudettu palvelupisteestä 7 päivän kuluessa, paketti palautetaan meille.
    Jos haluat silloin, että peruutamme tilauksen, hyvitämme tuotteet vähennettynä toimituskuluilla.
    Tällä katetaan palautetun paketin kustannukset.
  • Vaihdot / palautukset

    Kuinka voin vaihtaa tuotteen?

    Vaihdettavan tuotteen palautus tapahtuu omalla kustannuksellasi.
    TT-Gymnastics maksaa uuden tuotteen lähetyskulut.

    • Voit vaihtaa tuotteen 14 päivän kuluessa.
    • Vaihtaminen on mahdollista vain, jos tuote on puhdas ja käyttämätön.
    • Kokeile tuotetta alusvaatteet päällä ja jätä laput paikoilleen.
    • Taita tuote siististi ja laita se takaisin alkuperäiseen pakkaukseen.
    • Tulosta palautuslomake ja täytä se selvästi luettavasti. Lisää siihen tuote, jonka haluat saada, sekä pankkitilisi numero, jos tuotteiden välillä on hintaero.
    • Löydät palautuslomakkeen sähköpostitse saamastasi laskusta. Lue lisää: Tilaaminen
    • Lähetä meille täytetty palautuslomake ja palautettava tuote.
    • Voit käyttää alkuperäistä pakkausta (siinä on toinen liimanauha). Peitä osoitteesi esitäytetyllä osoitetarralla.
    • Jos sinulla ei ole osoitetarraa, kirjoita lähetettävään pakettiin seuraava osoite selvästi:

    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht
    The Netherlands


    Milloin voin odottaa vaihdettua tuotetta?

    Heti kun olemme vastaanottaneet pakettisi, tarkistamme, ovatko tuotteet vielä kunnossa ja voidaanko ne vaihtaa.

    • Heti kun vaihtosi on käsitelty, lähetämme sinulle uuden (hyvitys)laskun.
    • Jos joudut maksamaan lisämaksun uudesta tuotteesta, tilaus lähetetään vasta, kun maksu on vastaanotettu.
    • Jos lisämaksua ei vaadita, tuote lähetetään postitse samana päivänä.
    Saat uuden track&trace-tiedotteen jälleen sähköpostitse (tarkista myös SPAM-kansiosi).
    Kuinka palautan tuotteen?

    Palauttaa haluamasi tuote on omalla kustannuksellasi.
    Voit palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa. Sovitus voidaan palauttaa 4 viikon kuluessa.

    • Palautus on mahdollista vain, jos tuote on puhdas ja kulumaton;
    • Kokeile tuotetta housujen kanssa, sillä emme ota sitä takaisin, jos se on likainen!
    • Tunnisteiden on edelleen oltava kiinnitettyinä artikkeliin.
    • Taita artikkeli siististi ja laita se takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa.
    • Tulosta palautuslomake ja täytä tiedot selvästi;
      • nimi, jolla tilaus on tehty.
      • palautettava tuote.
      • Äläkä unohda pankkitilisi numeroa, jotta voimme palauttaa rahat.

    Palautuslomake löytyy laskun mukana. Olet saanut laskun sähköpostitse.
    Lähetä täytetty palautuslomake yhdessä tuotteen kanssa meille.
    Voit käyttää alkuperäistä kuljetuspakkausta (siinä on toinen liimanauha). Voit kiinnittää valmiiksi painetun osoitetarran oman osoitetarran päälle.
    Jos sinulla ei ole enää osoitetarraa, kirjoita seuraava osoite selvästi lähetyspakkaukseen:
    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht
    The Netherlands

    • Jos palautat koko tilauksen, hyvitämme ostosumman toimituskuluineen.
    • Jos palautat osan tilauksesta, sinulle palautetaan kyseisen artikkelin tai kyseisten artikkelien ostosumma ilman toimituskuluja.

    Milloin saan rahani takaisin, kun palautan tuotteen?

    Kun olemme saaneet pakettisi, tarkastamme tuotteiden kunnon.

    • Kun palautuksesi on käsitelty, saat meiltä (hyvitys-) laskun.
    • Jos olet merkinnyt palautuslomakkeelle IBAN-numerosi selvästi, hyvitämme summan 3 arkipäivän kuluessa.
    • Jos emme voi lukea lomaketta, meidän on pyydettävä sinulta oikeita tietoja.

  • Mallisto/ koko

    Mitä kokoja teillä on?

    Lasten koot: 128, 140, 152 ja 164.
    Aikuisten koot: S, M ja L.
    Joskus satunnaisesti saatavilla on kokoja 116, XL tai XXL.

    Saatavilla olevat koot kerrotaan verkkosivustolla tuotteen yhteydessä.
    Nämä eivät kuitenkaan ole vakiokokoja, sillä niitä ei lähes milloinkaan osteta.

    Mistä tiedän, minkä koon tilaan?

    Meidän on vaikea antaa verkkoneuvontaa oikeasta koosta. Loppujen lopuksi emme näe henkilöä.
    Jokainen vartalon muoto on erilainen. Voimisteluhaalarit on valmistettu eri kankaista, joilla on omat venytysominaisuutensa. Märkäpintaisesta kankaasta valmistettu trikoo saattaa laskeutua eri tavalla kuin veluurikankaasta valmistettu trikoo.

    Mitä voit tehdä;

    • Kysy, voisitko kokeilla voimistelutoverisi vaatetta. Sitten näet, miten TT-gymnasticsin koko sopii.
    • Tilaa ylimääräinen koko isompi/pienempi tai useita tuotteita kerralla.
    Haluatko nähdä kokotaulukkomme? Klikkaa sitten tästä.

    Mikä on kokotaulukkonne?

    *Tämä on suositus. Jokaisen vartalo on erilainen.

    1. Mittaa rinnanympärys saadaksesi ensimmäisen arvon (sarake 1).
    2. Mittaa etäisyys kurkunpäästä haaroihin saadaksesi toisen arvon (sarake 2).
    3. Voiomisteluvaatteiden tulisi sopia tiukasti, älä osta kasvunvaraa, sillä tällöin vaate on liian iso.
    4. Lapsesi vaatekoko ei ole sama kuin voimisteluvaatekoko. Kaupoissa olevien lastenvaatteiden kokoa ei voi verrata voimisteluvaatteisiin, jotka on tehty tiukastisopivasta, venyvästä kankaasta.
    5. Kysy voimistelutunnilla toisilta vanhemmilta, minkä kokoisia TT-Gymnastics-vaatteita heidän lapsensa käyttävät.
    6. Taulukkomme koot voivat vaihdella lapsesi osalta. Koska käyttämämme kangas venyy kaikkiin suuntiin, siinä on istumisvaraa. Taulukkomme koossa ovat olleet apuna monet upeat lapset, joita olemme mitanneet liikkeessämme.
    ”Lapseni on 156 cm. Mikä koko minun pitäisi ostaa?” Emme voi vastata tähän kysymykseen, koska emme tiedä lapsesi ruumiinrakennetta. Katso myös tämä video.

    1 2 kaveri
    57 - 62 cm 42 - 46 cm 128
    61 - 65 cm 46 - 50 cm 140
    64 - 68 cm 50 - 54 cm 152
    68 - 73 cm 54 - 58 cm 164
    72 - 78 cm 58 - 62 cm S
    78 - 84 cm 62 - 66 cm M
    82 - 88 cm 64 - 70 cm L
    Mitkä voimistelushortsit sopivat trikoon?

    Näytämme sivustollamme voimistelupukuihin liittyvät muut tuotteet, jotka sopivat sen kanssa yhteen.
    Noudatamme seuraavaa sääntöä:

    • Voimistelupukuun, joka alkaa kirjaimella K, sopii voimistelushortsit, jotka alkavat kirjaimella K.
    • Voimistelupukuun, joka alkaa kirjaimella O, sopii voimistelushortsit, jotka alkavat kirjaimella O.
    • Voimistelupukuun, joka alkaa kirjaimella S, sopii voimistelushortsit, jotka alkavat kirjaimella S.
    Mutta huomaa poikkeus:
    • Voimistelupukuun, joka alkaa kirjaimella V, sopii voimistelushortsit, jotka alkavat kirjaimella P.
    Tuote on "loppuunmyyty", milloin se tulee takaisin varastoon?

    Verkkosivustolla voit rekisteröityä tuotteeseen, jolloin saat sähköpostia heti, kun varastoon saapuu jälleen tuotteita.

    Odotamme uusia varastoja keskimäärin 4-12 viikon kuluessa.

    Toimitusaika riippuu siitä, onko kaikki materiaalit varastossa.
    Ilman materiaaleja emme voi valmistaa voimistelusukkahousuja.
    Toimittajilla on aina pidemmät toimitusajat, tämä on vielä Coronan jälkeen. Jos annat sähköpostiosoitteesi verkkosivustolla, saat ilmoituksen automaattisesti! Kiitos etukäteen ymmärryksestänne odottaa kärsivällisesti viestiä.

  • Toimitus / Toimitus

    Mikä on pakettini toimitusaika?

    DHL toimittaa paketin yleensä 5 päivän kuluessa. Ruuhkaisten tai syrjäisten alueiden vuoksi pakettisi voi kestää suunniteltua kauemmin.

    Lähetämme tilaukset joka arkipäivä, mutta emme viikonloppuisin;

    • Maanantain tilaus = tiistain lähetys jne.
    • Perjantaina klo 13:00 jälkeen tehty tilaus lähetetään maanantaina.
    • Viikonloppuna tehty tilaus lähetetään maanantaina.
    Track&trace-koodisi avulla ja DHL-sovelluksessasi löydät viimeisimmät tiedot paketista. Katso myös DHL:n verkkosivut.

    TT-gymnastics ei vaikuta DHL:n toimitusaikaan.


    Pakettiani ei ole vielä toimitettu, mitä nyt?
    • Saat sähköpostitse linkin toimituksesi seurantapalveluun. Tarkista myös roskapostikansiosi!
    • Kun postipalvelu noutaa tilauksesi meiltä, seurantapalvelu aktivoituu ja päivittyy. Seuraa lähetyksesi tilan seuraamista seurantapalvelussa.
    • Emme voi vaikuttaa DHL:n käsittelynopeuteen. Jos pakettisi saapuminen viivästyy, emme voi tehdä muuta kuin olla kärsivällisiä. Viivästys johtuu todennäköisesti vain lähettipalvelun suuresti kuormituksesta.
    • Jos et ole saanut tilaustasi 5 päivän kuluessa lähetyksestä, ota meihin yhteyttä.

    Liitä mukaan sähköpostiin:

    • Nimi, jolla tilaus tehtiin
    • Liitä tilausvahvistuksesi tai laskusi.
    Mikä lähettipalvelu toimittaa paketin?

    Tilauksesi toimittaa DHL.
    DHL lähettää sinulle sähköpostitse seurantakoodin (katso myös roskapostikansiosi).
    Yleisinä vapaapäivinä, loma-aikoina ja kampanja-aikoina tilauksen toimittaminen voi kestää pidempään DHL:n kuormituksen vuoksi! Jatka siis seuraamista seurantapalvelun kautta.

    Kuinka paljon lähetyskustannukset ovat?

    Kutsumme sitä mieluummin toimitusmaksuksi, koska DHL:ltä veloitettavat todelliset kustannukset ovat korkeammat kuin asiakkaalta veloitettavat kustannukset.

    Lähetyskustannukset ovat €30,-.

    Tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä:
    • Tilattu maanantaina = lähetetty tiistaine jne.
    • Perjantaina klo 13.00 jälkeen tehty tilaus lähetetään maanantaina
    • Viikonlopun aikana tehty tilaus lähetetään maanantaina.
    Löydät pakettipostin hinnat DHL:n verkkosivustolta.
    Toimitetaanko tilaukseni kerralla?

    Useita lähetyksiä = useita toimituskuluja.

    Sinulla on 2 vaihtoehtoa;

    Vaihtoehto 1. Jos tilaat jotain verkkosivuston kautta, toimitamme tilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
    Jos tuote on loppuunmyyty, voit tilata varastoilmoituksen verkkosivustolla. Katso myös nämä tiedot. Heti kun artikkeli on jälleen varastossa, voit edelleen tilata sen verkkosivuston kautta.

    Tällöin saat useita lähetyksiä, ja sinun on maksettava toimituskulut jokaisesta lähetyksestä.

    Vaihtoehto 2. Jos lähetät meille tilauksen sähköpostitse, aloitamme tuotannon erityisesti sinua varten työpajassamme.
    Lähetämme tilauksesi, kun se on saapunut meille valmiina. Toisin sanoen yhtenä kappaleena.

    Tällöin saat yhden lähetyksen ja maksat siis toimituskulut vain kerran.

    Jos haluat saada sen, mitä tällä hetkellä on varastossa, ja odotat puuttuvaa varastoa, saat useita lähetyksiä. Katso vaihtoehto 1.

    Kirjoitin väärän osoitteen, mitä nyt?

    Kun olet luonut tilin verkkosivustollamme, saat aina vahvistussähköpostin.
    Tarkista myös roskapostilaatikkosi!

    Tarkista osoitetietosi huolellisesti, emme ole vastuussa antamistasi tiedoista.

    • Jos jotain on muutettava, voit kirjautua tilillesi ja muuttaa tiedot itse.
    Jos se ei toimi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Haluaisimme tietää, mikä on vialla, jotta voimme tutkia järjestelmää.
    • Jos pakettisi on jo lähetetty ja osoite on virheellinen, paketti palautetaan meille yleensä DHl:n toimesta.
    Kun olemme saaneet paketin, otamme sinuun yhteyttä.
    Tässä tapauksessa meidän on pyydettävä DHl:ltä uusi lähetystarra (oikealla osoitteella), joten sinulta veloitetaan 45 euroa postikuluista/hallinnosta.
    Me vastaamme virheellisen paketin palautuskustannuksista, näin jaamme kustannukset.

    Uusi paketti lähetetään postitse heti, kun olemme saaneet maksun. Tarkista siis aina tietosi huolellisesti!

    • Jos kieltäydyt paketista, pakettia ei voida toimittaa tai sitä ei ole noudettu palvelupisteestä 7 päivän kuluessa, paketti palautetaan meille.
    Jos haluat silloin, että peruutamme tilauksen, hyvitämme tuotteet vähennettynä toimituskuluilla.
    Tällä katetaan palautetun paketin kustannukset.
    Saanko alennusta tilauksesta?

    Ei, emme anna alennusta, mutta tarjoamme edullisia myyntihintoja!

    Koska meillä on oma työpaja, voimme pitää myyntihinnan alhaisena.
    Meillä ei ole välittäjiä, jotka nostavat hintoja.

    Lisäksi yhtiömme suljettiin kokonaan korona-aikaisen sulkutilanteen vuoksi. Kukaan ei ostanut voimisteluvaatteita ja lopulta työntekijämme joutuivat jättämään palveluksen.
    Emme tällä hetkellä pysty tarjoamaan alennusta. Olemme erittäin iloisia, että voimme edelleen tehdä voimisteluvaatteita sinulle ja haluamme tehdä niin vielä monta vuotta!

    Miksi meidän on maksettava toimituskulut?

    Dhl veloittaa paketin toimittamisesta.
    Nämä kustannukset on yksinkertaisesti maksettava.

    Monet yritykset voivat tarjota "ilmaista toimitusta" nostamalla tuotteidensa myyntihintaa. Maksat siis edelleen toimituskuluja huomaamattasi.

    Me haluamme pitää myyntihinnan mahdollisimman alhaisena.
    Eikö olekin reilua?

    Haluaisitko säästää toimituskuluissa? Tilaa sitten useamman yhdistyksen jäsenen kanssa samaan aikaan.
    Katso myös kysymys 'toimitetaanko pakettini heti'.

    Kirjoitin väärän osoitteen, mitä nyt?

    Kun olet luonut tilin verkkosivustollamme, saat aina vahvistussähköpostin.
    Tarkista myös roskapostilaatikkosi!

    Tarkista osoitetietosi huolellisesti, emme ole vastuussa antamistasi tiedoista.

    • Jos jotain on muutettava, voit kirjautua tilillesi ja muuttaa tiedot itse.
    Jos se ei toimi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Haluaisimme tietää, mikä on vialla, jotta voimme tutkia järjestelmää.
    • Jos pakettisi on jo lähetetty ja osoite on virheellinen, paketti palautetaan meille yleensä DHl:n toimesta.
    Kun olemme saaneet paketin, otamme sinuun yhteyttä.
    Tässä tapauksessa meidän on pyydettävä DHl:ltä uusi lähetystarra (oikealla osoitteella), joten sinulta veloitetaan 45 euroa postikuluista/hallinnosta.
    Me vastaamme virheellisen paketin palautuskustannuksista, näin jaamme kustannukset.

    Uusi paketti lähetetään postitse heti, kun olemme saaneet maksun. Tarkista siis aina tietosi huolellisesti!

    • Jos kieltäydyt paketista, pakettia ei voida toimittaa tai sitä ei ole noudettu palvelupisteestä 7 päivän kuluessa, paketti palautetaan meille.
    Jos haluat silloin, että peruutamme tilauksen, hyvitämme tuotteet vähennettynä toimituskuluilla.
    Tällä katetaan palautetun paketin kustannukset.
  • Takuu / Valitus / Yhteystiedot

    Voimisteluvaatteesta on irronnut kimalletta. Voinko liimata sen takaisin kiinni?

    Ei, et voi liimata kimalletta takaisin, emmekä suosittele sitä!
    Voimisteluvaatteet kuluvat käytön ja pesemisen seurauksena.
    Tämän tuloksena kivet ja kimalle voivat joskus irrota voimisteluvaatteesta. Tämä on normaalia kulumista, emmekä voi sille mitään. Takuu ei kata tätä.
    Jos kimalle irtoaa ensimmäisen käytön jälkeen, haluaisimme kuulla siitä. Kiinnitämme sitten kimalteen takaisin sinulle.

    Ilmoita sähköpostiviestissä nimi, jolla tilaus on tehty, ja liitä mukaan lasku tai tilausvahvistus.

    Miten voin ottaa teihin yhteyttä?

    Meidät tavoittaa sähköpostitse; info@tt-gymnastics.nl

    Olemme joka päivä kiireisiä valmistellessamme kaikkia tilauksia lähetystä varten.
    Teemme tätä pääasiassa aamuisin. Siksi saatat löytää meidät aamulla varastosta etkä tietokoneen ääreltä. Lähetämme vastauksen päivän aikana!

    Pyrimme joka tapauksessa vastaamaan kysymykseesi 1 työpäivän kuluessa.
    Jos sinulla on erityinen kysymys esimerkiksi seurasi voimisteluasusta tai neuvoja tiettyä tilannetta varten, haluamme käyttää aikaa ja palata asiaan myöhemmin.
    Joka tapauksessa vastaamme aina nopeasti.

    Jos lähetät meille sähköpostia, älä unohda liittää mukaan lisätietoja.
    Esimerkiksi nimi, jolla tilaus on tehty, laskun numero tai voimisteluasun tuotenumero.
    Myymme voimisteluvaatteita kaikkialla Euroopassa. Yhdistysten lukumäärän vuoksi emme tiedä (enää) ulkoa, mikä trikoo, missä maassa, kuka - tai mikä yhdistys - on ostanut sen.

    Katso myös usein kysyttyjä kysymyksiä koskevat tiedot.


    Haluan tehdä valituksen. Mitä teen?

    Pyrimme ratkaisemaan valitukset mahdollisimman pian ja yhdessä sinun kanssasi.
    Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@tt-gymnastics.nl

    • Kuvaile valituksesi.
    • Lisää selkeitä valokuvia.
    • Lisää laskusi. (Jos sinulla ei ole sitä, kerro nimi, jolla tilaus tehtiin, sekä sitä vastaava osoite.)
    Saat meiltä vastauksen mahdollisimman pian.
    Jos pyydämme sinua lähettämään meille tuotteen, se tapahtuu tietysti TT-Gymnasticsin kustannuksella.

    -
    Oletko tavoitettavissa puhelimitse?

    Koronan aikaisen sulkutilanteen vuoksi yrityksemme pysähtyi. Vaihtuvuutta ei enää tapahtunut ja lopulta työntekijämme joutuivat jättämään palveluksen.
    Tästä syystä emme ole enää tavoitettavissa puhelimitse, mutta vastaamme sähköpostiisi erittäin nopeasti!
    Meihin saa yhteyden kautta; info@tt-gymnastics.nl

    Valmistamme joka päivä kaikki tilaukset lähetettäväksi.
    Teemme tämän pääasiassa aamuisin. Tämän seurauksena voi käydä niin, että meidät löytyy aamulla varastosta emmekä tietokoneen takaa. Lähetämme vastauksen päivän aikana!

    Katso myös

0 / € 0,00
Ostoskärry

Ostoskori on tyhjä.